Etiquetas

martes, 4 de diciembre de 2012

ENTREVISTA A GUILLERMO SOLER


Sílvia       David        Eloi
 
Obrirem aquesta secció amb una entrevista a Guillermo Soler. Com tots sabeu, Guillermo és professor de castellà al nostre institut. També el coneixereu perquè és el professor encarregat de la biblioteca. Els redactors d’aquest article hem tingut l’ocasió de xarrar amb ell i conéixer-lo una miqueta millor.

“Em considere afable, simpàtic, encara que també m'enfade de tant en tant”

-Quina edat tens?
GUILLERMO SOLER: Tinc 33 anys

-D'on eres?
 GUILLERMO SOLER:De Castelló de la Plana

-Que t'agrada fer durant el teu temps d'oci?
GUILLERMO SOLER: M'agrada llegir i veure la televisió. De la televisió, m'agraden especialment els realitis; els realitis de tot tipus! I també m'agraden les sèries, sobretot les sèries...

-Conta'ns alguna anècdota de la teua infància de la qual guardes un bon record i una altra de la qual guardes un mal record:
GUILLERMO SOLER: Un mal record és quan es va morir el meu avi: jo anava a sisé i no s'havia mort ningú dels meus avis i va ser molt fort, em va afectar molt. I un bon record va ser quan passàvem l'estiu amb la meua cosina, anàvem a la piscina, llegíem… M’ho passava genial!

-Com et consideres de caràcter?
GUILLERMO SOLER: Em considere afable, simpàtic, encara que també m'enfade de tant en tant.

-Com creus que és  la relació amb els teus alumnes?
GUILLERMO SOLER: Bé

-T'agraden els xiquets?
GUILLERMO SOLER: Sí, m’agrada molt treballar amb xiquets.

-Practiques algun esport?
GUILLERMO SOLER: Sí, practique natació, que és el que més m'agrada. També faig spinning al gimnàs. Em mantinc en forma! Ja, ja, ja.

-Quina carrera has estudiat?
GUILLERMO SOLER: Filologia hispània

-Has necessitat altra formació per a ser professor?
GUILLERMO SOLER: Sí, el C.A.P. (Curs d'Adaptació Psicopedagògica); és un curs on fas pràctiques de professors abans d’exercir. També tinc el títol de mestre en valencià.

-Quants anys portes a l'institut?
GUILLERMO SOLER: Ja porte 6 anys!

-Has donat classe en altres instituts abans?
GUILLERMO SOLER: Sí, en una escola privada anglesa. També vaig treballar en un institut a Llíria i també a Mutxamel.

-T'agrada fer de tutor?
GUILLERMO SOLER: Sí, m'encanta!

-Que opines de l'institut?
GUILLERMO SOLER: Super guai, m'encisa i s'està molt còmode.

-Alguna vegada has tingut un alumne favorit?
GUILLERMO SOLER: Tots són preferits! Encara que alguns em cauen millor i altres pitjor, no ho vaig a negar.

-Que és el més estrany que t'ha passat en una classe?
GUILLERMO SOLER: El primer dia a l'institut de Llíria un alumne es va posar a fer l'ase.

-Has tingut problemes d'enfrontament amb els alumnes?
GUILLERMO SOLER: No, mai.

Vols afegir alguna cosa més?
Que estic molt agraït perquè m'hàgeu elegit per a fer la vostra primera entrevista, gràcies.


No hay comentarios:

Publicar un comentario