Etiquetas

martes, 19 de junio de 2012

CONCURS CARTES D´AMOR GUANYADORES: A LA MEUA GOSSETA

A LA MEUA GOSSETA
Estimada gosseta: Volia dir-te que t’estime molt perquè has estat amb mi des del dia que jo vaig nàixer. En aquell moment, quan vaig obrir els ulls per primera vegada, et vaig veure allà, enrotllada com una boleta de llana. Vaig començar a cridar i volia tocar-te.

Has estat amb mi molt de temps, i he jugat amb tu més, fins i tot, que amb el meu germà! T’estime molt i et recorde cada dia. Et recorde quan era l’hora de passejar: el meu pare eixia amb tu i el portaves corrent; en canvi, quan jo t’agafava, anaves al meu costat. Jo era petita i per a mi eres com un cavall gran. Després arribàvem al solar: jo m’amagava entre els arbustos i el meu pare et deia que em buscares. Sempre em trobaves! Et recorde i t’enyore sobretot quan m’alce de dormir cada matí, i no estàs als peus del meu llit, gitada amb tot el teu bonic pèl negre.

El dia que el meu pare et va portar al camp vaig plorar moltíssim. Ara, cada vegada que hi vaig a veure’t, me’n recorde dels meravellosos moments que hem passat junts, i també plore de nostàlgia, perquè tu formaràs part dels meus records d’infantesa eternament. Estimada gosseta, t’estime moltíssim.

 Irene Gutiérrez Díaz (1r ESO-A)

No hay comentarios:

Publicar un comentario