Etiquetas

miércoles, 9 de mayo de 2012

LA VIDA DEL MEU AVI


La vida del meu avi.

El meu avi s'anomena Fulgencio Picazo, va nàixer el 11 de Juny de 1934 és el segon de nou germans. Va nàixer a un poble de la provincia d'Albacet,es va criar durant la posguerra en Murcia i va treballar desde ben petit al camp i de pastor. Es va casar amb la meua àvia Maria en 1960 i van tindre dos fills la major,la meua tia Maria i el meu pare José que va nàixer a Caravaca de la cruz (Murcia).

Añs tres messos de nàixer mon pare es van vindre cap a Elx en el 1963.Axi a Elx va treballar de peó d'albañil i a una fàbrica de calçat, després van tindre tres filles més les meues ties Encarni,Toñi i Yolanda. Quan el meu pare tenia 8 o 9 anys van tindre que estar anant a Madrid durant uns tres anys per a operar al meu pare de les cordes vocals per a que puguera parlar millor.

El meu avi a tingut varies accidents uns de ells amb la moto i desde fa anys té càncer de pell i té que estar anat cada ix temps al metge u al hospital per a que li curen les herides. Ara té quasi 78 anys, té cinc fills i deu nets. Viu amb la meua àvia axi a Elx prop dels seus cinc fills.

Belén Picazo Piñol 2n A IES Severo Ochoa,Elx.

No hay comentarios:

Publicar un comentario